Töötoad

HARJUTUSED VAAGNAPÕHJALE JA KÕHULE

Lekkeprobleemid, organite allavaje, vaagnavalu, ebamugavustunne vahekorra ajal, orgasmi puudumine – need on mõned teemad, millele töötoas õpitavad harjutused ja praktikad aitavad lahenduse leida.

Õpime selgeks praktilised harjutused nii vaagnapõhja- kui kõhulihastele, mis aitavad erinevaid probleeme ennetada, leevendada ja ravida. Samuti räägime sellest, kuidas oma keha eest hoolitseda ja teda igapäevaste tegevuste ajal toetada.

Vt ka artiklit Ohumärgid “seal all”

Vaagnapõhi
– kus see vaagnapõhi üldse asub ja mis on tema funktsioonid
– kuidas vaagnapõhi mõjutab naise (intiim)tervist, enesehinnangut ja energiataset
– millised on enamlevinud probleemid ja kuidas neid ennetada/leevendada/ravida
– kuidas vaagnapõhja treenida (sh nii lõdvestada, venitada kui pingutada)
– millisel juhul pöörata tähelepanu pingutamisele ja millisel juhul lõdvestamisele.

Kõht
– diastaas või lihtsalt nõrgad kõhulihased – mis neil vahet on?
– kuidas kõht mõjutab naise intiimtervist, selja tervist ja üldist heaolu
– kuidas kõhu süvalihaseid pingutada
– kuidas toetada oma keha erinevate tegevuste ajal

Hingamine
– kas ja miks võiks üks naine hingata
– lihtsad ja mugavalt kasutatavad hingamistehnikad
– mida ikkagi teha siis, kui ärevus on nii suur, et hingamine on täitsa ununenud

Õhtu lõpuks oskad treenida oma vaagnapõhja- ja kõhulihaseid nii nagu sellest kogu aeg räägitakse – nii, et kõrvaltvaataja sellest arugi ei saa. Saad kaasa praktilised juhised ja treeningut juhendava audiofaili.

Juhendab kogemusnõustaja, hormoon- ja joogaterapeut, võimlemisõpetaja Katri Ristal

Töötoad toimuvad:
5. november Tallinnas
8. november Rakveres
29. november Hiiumaa

Registreeru katri.ristal @ gmail. com või siin

Tallinna töötoa pääsme saad soetada:
ülekandega OÜ Tumesinine a/a EE947700771002110162, selgitus “Töötuba”
Sport ID’st (OÜ Tumesinine, minaolenginaine: töötuba)
või tasuda kohapeal sularahas.

“Enne töötuba ma mõtlesin, et kes küll viitsib pidevalt vaagnapõhjalihaseid treenida. Nüüd, uute teadmiste ja harjutustega, hakkan ma ka ise iga päev treenima. Ma loodan, et ma ei pea kunagi kokku puutuma nende probleemidega, millest mõned naised rääkisid.”

“Ei julge kohe kõva häälega öeldagi aga praegu on seis selline, et praktiliselt ei tule tilkagi. Tundub päris uskumatu. Jätkan harjutustega ja hoian meeles ka soovituse aegajalt hingata 😉 Aitäh sulle toetuse, inspiratsiooni ja juhendamise eest!”

HARJUTUSED HORMONAALSE TASAKAALU TOETAMISEKS

Naise elus on kolm peamist etappi: viljakas iga, üleminekuiga, menopaus. Kuigi iga etapi energia ja väljakutsed on erinevad, mõjutavad neid kõiki hormoonid.

Kas oled väsinud sellest, et menstruaaltsükkel ja PMS kontrollivad su elu?
Kas kell tiksub, kuid kurge ei paista kusagilt?
Kas oled kimpus tsüsti(de) või müoomi(de)ga?
Kas sul on diagnoositud PCOS?
Võib-olla soovid leida leevendust üleminekuea või menopausiga kaasnevatele vaevustele?
Kas see kõik on paratamatus või saab naine ise enda heaks midagi ette võtta?

Hormoonvõimlemine on suurepäraseks loomulikuks abivahendiks naistele hea enesetunde ja elukvaliteedi tagamisel. Need harjutused stimuleerivad verevarustust alakõhus ja reproduktiivorganites, tasakaalustades seeläbi hormoonide tootmist. Erinevad pingutused, venitused, tantsuline liikumine ja refleksoloogiliste punktide stimuleerimine käivitavad keha enda tervenemisprotsessid.

Tule õpi selgeks põlisrahvaste viljakustantsudest, füsioteraapiast ja puhtast rõõmust inspireeritud harjutused mis stimuleerivad ja reguleerivad naise jaoks kõige olulisemate hormoonide – östrogeenide ja progesterooni – tootmist ja tasakaalu.

Teeme sümptomipõhise hormonaaltesti (anonüümselt), mille tulemustest saad teada oma hormonaalse tasakaalu hetkeseisu ning soovitused, millele võiksid edaspidi rohkem tähelepanu pöörata.

Saad kaasa videolingi harjutustikuga mida saad kasutada keha toetamisel igapäevaselt.

Vt ka artiklit Hormoonvõimlemine – kellele ja miks

Töötoad toimuvad:
15 ja 16. november Tartu
30.november Hiiumaal
6. detsemer Rakveres

Registreeru katri.ristal @ gmail. com või siin

“Ma ei saa aru, miks mulle nendest asjadest juba koolis ei räägitud? Kui palju enesesüüdistamist ja arusaamatusi oleks jäänud olemata!”

“Olen juba paar nädalat harjutanud ja enesetunne on muutunud. Mingi uus rõõm on kehasse tulnud mida varem ei olnud. Energiat on rohkem.”

“Tegin harjutusi regulaarselt paar kuud ja sümptomid kadusid. Siis muidugi enam ei viitsinud teha. Pool aastat läks mööda ja tundsin, et enne päevi läksid rinnad taas valusaks. Olen nüüd jälle harjutusi teinud ja elu on täiega lill.”

Rühmatreening
üks kord
Rühmatreeningu 5 korra kaart (kehtib 2 kuud)
Rühmatreeningu 10 korra kaart (kehtib 3 kuud)

Naiste tagasiside

See on kõige praktilisem trenn naistele üldse.

Hämmastav! See tõesti toimibki!

Esimest korda elus tundsin, et mul on emakas ja munasarjad. Peaaegu pidin istuli kukkuma.

Väga mugav, et saab sellises trennis käia. Mul on vaja meeldetuletust ja teiste naiste energiat.

Pärast teise lapse sündi muutus mu tsükkel väga ebaregulaarseks, valulikuks ja vererohkeks. Mõnikord kestsid päevad 1,5 nädalat. Pärast seda kui hakkasin hormoonvõimlemises käima muutusid valud järjest väiksemaks ning pärast kolmandat intensiivset võimlemise korda, kui hakkasid päevad, siis valu, mis tavaliselt oli 10 palli skaalal 12, oli seekord hoopis 2. Päevad kestsid 5 päeva ja kõik kulges väga mõnusalt. Üleüldine olemine on paranenud. Energiat on palju ja meel on rõõmus. Soovitan väga kõigile, kellel on valulikud ja vererohked päevad. See tõesti töötab! Ja kui ise teed ka harjutustundide vahepealsel ajal trenni, siis tulemus on imeline.

Sinu trennides käimine (nagu ka lastega Reet Posti juures kunagi) ei ole ainult see füüsiline pool, vaid kõik need teadmistekillud, mis tükkhaaval kaasa imbuvad, on hindamatud.

Ma ei tea kuidas see on võimaik, aga iga kord pärast trenni on tuju laes 😀

See on huvitav segu lõõgastusest ja energiast. Mulle meeldib.