Keha. Hormoonid. Seksuaalsus.

Siit lehelt leiad infot naisele oluliste teemade kohta. Sageli ei osata või julgeta rääkida piirkonnast „seal all“. Nii juhtubki, et naine ei mõista täpselt oma kehas toimuvat või peab seda ekslikult normaalseks. Millekski, mis kaasneb teatud eluetapi või vanusega. Ometi pole see nii! Teadmised ja teadlikkus võimaldavad mõista oma keha, annavad võimaluse käitumist muuta ning vahendid edasiliikumiseks. Et saaksid alati usaldada ja nautida oma keha.

Vaagnapõhja ja korseti ennetav treenimine ning hormonaalse tasakaalu toetamine spetsiaalsete harjutustega sobib naisele igas eluetapis – viljakas eas enne rasedust ja pärast sünnitust/rasedust, üleminekuaastatel ja menopausis. Samuti on see sobilik juhul, kui soovid oma intiimlihased viia nö uuele tasemele. Vaagnapõhja, vaagnas paiknevate elundite (emakas, põis, soolestik), seda ümbritseva keha (kõht, selg) seisund panevad aluse naise heale enesetundele ja sisemisele särale.

Kui vaagnapõhja tervis ja/või hormonaalne tasakaal on mingil põhjusel muutunud, saab olukorda hinnata ja leida taastava ravi/treeningplaani. Taastav sekkumine tähendab ennekõike teadlikkust oma kehast (vaagna anatoomia, selle funktsioonid, probleemide põhjused), spetsiaalseid harjutusi (hingamistehnikad, vaagnapõhja lõdvestamine-pingutamine, jm), manuaalseid tehnikaid lihaste ja sidekoe tervise taastamiseks (massaazitehnikad).
Statistika põhjal ootab naine keskmiselt kuus aastat, enne kui oma probleemile abi otsib. Soovitan seda teha oluliselt varem, et elurõõm ja -kvaliteet oleksid Sinu igapäevased kaaslased ning saaksid oma keha alati usaldada.