L
O
E

T
A
G
A
S
I
S
I
D
E
T

Võimlemine naistele

Trennis kombineerin dünaamilisi joogapraktikaid, tantsulist hormoonvõimlemist ning Pilatesest ja füsioteraapiast pärit harjutusi vaagnapõhja ja korseti treenimiseks. Lisaks pingutustele pöörame tähelepanu oskusele lõdvestuda ja hingata. Kõik ikka selleks, et saaksid usaldada oma keha ja vahetada ebamugavused naudingute vastu.

Harjutused ja praktikad treenivad ja lõdvestavad vaagnapõhjalihaseid, tugevdavad kõhu- ja seljalihaseid ning toetavad hormonaalset tasakaalu. Lisaks praktikad, mis aitavad luua, suurendada ja taastada kontakti kehaga ja tõsta selle tundlikkust.

Ehk et põimin omavahel nii stimulatsiooni kui tunnetust, et saaksid end tunda tänases pidevalt uuenevas energeetilises reaalsuses enesekindlalt ja rõõmsalt.

***

HORMOONVÕIMLEMINE on suurepäraseks loomulikuks abivahendiks naistele hea enesetunde ja elukvaliteedi tagamisel. Need harjutused stimuleerivad verevarustust alakõhus ja reproduktiivorganites, tuues piirkonda juurde hormoone, toitaineid, vitamiine, hapnikku ja tõstes piirkonna temperatuuri. Harjutused tasakaalustavad hormoonide tootmist läbi liikumise ja refleksoloogiliste punktide stimuleerimise ning käivitavad lihtsal moel keha enda tervenemisprotsessid.

Hormoonvõimlemise harjutused tugevdavad efektiivselt vaagnapõhja- ja korsetilihaseid, olles seega oluliseks abiliseks paljude naistel esinevate intiimsete probleemide lahendamisel ja ärahoidmisel, andes lisaks kindla keskme ja sisemise tasakaalu.

Trennis kasutatakse valitud harjutusi Aviva metoodikast, Womb Yoga’st, Well-Woman joogateraapiast, Bailamama ja ringlihaste praktikatest ning hormoonijoogast.

Kui miskit siit nimekirjast tundub Sulle tuttav või oled otsustanud oma elus neid probleeme vältida, leia endale sobilik trenniaeg kõrvaltulbast,  broneeri omale privaat-trenn või vali individuaalprogramm.

  • probleemid tsükliga (ebaregulaarne, pikk, vererohke, valulik)
  • PMS enne päevi, meeleolukõikumine tsükli muudel perioodidel
  • Viljastumisprobleemid
  • Üleminekuperioodi vaevused (kuumahood, öine higistamine jmt)
  • Enneaegne menopaus (enne 40ndat eluaastat)
  • PCOS, fibroidid, müoomid
  • Lekkeprobleemid
  • Organite allavaje
  • Hormonaalsest korratusest tingitud liigne kehakaal
  • Seksuaalne tundetus, libiido langus

Hormoonvõimlemine sobib naistele igas vanuses, eluetapis ja tsükliperioodis. Trenniga võid liituda igal ajal, eraldi registreeruda ei ole vaja.

Hormoonvõimlemine ei ole sobilik rasedatele ning kuni 6 nädalat pärast sünnitust. Endometrioosi ja organite allavaje korral palun teavita sellest enne treeningu algust treenerit.

Pane selga mugavad riided, et tunneksid end harjutusi tehes mõnusalt. Harjutusi teeme joogamatil nii püsti, istudes, käpuli kui pikali. Joogamatid on kohapeal olemas. Palun ole kohal mõni minut varem, et end rahulikult sisse seada.

NB! Võimlemine ei asenda professionaalset meditsiinilist abi. Ole vastutustundlik!

***

Ühel päeval kohtus Katri Ristal Anne&Stiili peatoimetaja Mari-Liis Helvikuga ning viimane küsis üllatunult: “Mis on ühist hormoonidel ja trennil?”

Katri seletas siis oma tavapärase entusiasmiga, et vägagi palju 🙂 Meie keha üldiselt teab ise, milline on meie vanusele ja seisundile sobilik hormonaalne tasakaal ning vastavalt sellele saadab „juhtimiskeskus“ hüpofüüs välja vajalikke signaale. Aegajalt võib aga juhtuda, et kehale on vaja tema loomupäraseid oskusi meelde tuletada ja selleks sobib hormoonvõimlemine suurepäraselt.

Saad siin seda pooletunnist jutuajamist pealt kuulata ning kõrvaltulbast endale sobiliku tenniaja välja valida.

Kohtumiseni!

Anne&Stiili lehele jõuad siit

T & N 12.30 Katuse saalis (Veerenni 29)
T 18.15 Muuga Lasteaias (Ploomipuu 52)

1 trenn 10€
5 trenni 45€
10 korra kaart 90€ (kehtib 2 kuud)
Kuukaart 55€
Osta pilet SportID’st

Juhendab Katri Ristal

KATUSEL asub Veerenni 29, Tallinn (IV korrus)
Majja sisene Nööbipoe ees asuvast trepist, helista fonokellal oranzi nuppu Katusel ning tule 4ndale korrusele (jälgi silte seintel).
Tasuta parkimiseks võta minuga enne trenni ühendust tel 56 54 654

  • Võimlemine naistele
    10.0090.00
    Vali

info @ minaolenginaine.ee, tel 56 54 654

Rühmatreening
üks kord
Rühmatreeningu 5 korra kaart (kehtib 2 kuud)
Rühmatreeningu 10 korra kaart (kehtib 3 kuud)

Naiste tagasiside

See on kõige praktilisem trenn naistele üldse.

Hämmastav! See tõesti toimibki!

Esimest korda elus tundsin, et mul on emakas ja munasarjad. Peaaegu pidin istuli kukkuma.

Väga mugav, et saab sellises trennis käia. Mul on vaja meeldetuletust ja teiste naiste energiat.

Pärast teise lapse sündi muutus mu tsükkel väga ebaregulaarseks, valulikuks ja vererohkeks. Mõnikord kestsid päevad 1,5 nädalat. Pärast seda kui hakkasin hormoonvõimlemises käima muutusid valud järjest väiksemaks ning pärast kolmandat intensiivset võimlemise korda, kui hakkasid päevad, siis valu, mis tavaliselt oli 10 palli skaalal 12, oli seekord hoopis 2. Päevad kestsid 5 päeva ja kõik kulges väga mõnusalt. Üleüldine olemine on paranenud. Energiat on palju ja meel on rõõmus. Soovitan väga kõigile, kellel on valulikud ja vererohked päevad. See tõesti töötab! Ja kui ise teed ka harjutustundide vahepealsel ajal trenni, siis tulemus on imeline.

Sinu trennides käimine (nagu ka lastega Reet Posti juures kunagi) ei ole ainult see füüsiline pool, vaid kõik need teadmistekillud, mis tükkhaaval kaasa imbuvad, on hindamatud.

Ma ei tea kuidas see on võimaik, aga iga kord pärast trenni on tuju laes 😀

See on huvitav segu lõõgastusest ja energiast. Mulle meeldib.