L
O
E

T
A
G
A
S
I
S
I
D
E
T

Trenn naistele

Aviva Dance praktikad hormonaalse tasakaalu toetamiseks ning harjutused vaagnapõhja- ja korsetilihastele. Trenni lõpetab mõnus lõdvestus.

Aviva Dance praktikad stimuleerivad ja tasakaalustavad hormoonide tootmist, kombineerides elemente põlisrahvaste viljakustantsudest, balletist, joogast ja füsioteraapiast. Well-Woman joogateraapia ja Womb Yoga praktikad annavad võimaluse oma keha kuulata ja tema sõnumeid märgata. Läbi erinevate liikumiste, pingutuste, lõdvestuste ja kerepöörete paneme me tööle naise keha “jõujaama”, et ta saaks ise seesmiselt terveneda. Selle tulemusel suureneb energia, tasakaalustuvad nii hormoonide tootmine kui meeleolud ning leevenevad mitmed naiste-spetsiifilised tervisemured.

Vaagnapõhja- ja korsetilihaste treenimisel teeme harjutusi nii nõrkadele kui pinges vaagnapõhjalihastele, samuti kõhu- ja seljalihastele (trenn on sobilik ka nõrkade kõhulihaste treenimiseks, sh diastaasi sulgemiseks). Kasutame harjutusi Pilatese metoodikast, füsioteraapiast ning erinevatest muudest metoodikatest mida olen õppinud (Bailamama, ringlihaste metoodika, jm). Pingutustele tasakaaluks õpime lõdvestumist ning pöörame tähelepanu hingamismustrile.

Mu õpetaja Uma Dinsmore-Tuli on ölenud: “Pole olemas terviseseisundit, mis ei alluks teadlikkusele oma kehast, hingamisest ja rühist. Ennekõike toetavad naist elustiil, toitumine ja harjutused nii kehale kui vaimule.”

Hormoonvõimlemise harjutused tulevad appi alltoodud tervisemurede leevendamisel ja ravis. Leia endale sobilik trenniaeg kõrvaltulbast,  broneeri omale eratrenn või vali individuaalprogramm.

  • probleemid tsükliga (ebaregulaarne, pikk, vererohke, valulik)
  • menstruatsiooni puudumine (amenorröa, enneaegne menopaus)
  • PMS, meeleolukõikumine tsükli muudel perioodidel
  • viljastumisprobleemid
  • üleminekuperioodi vaevused (kuumahood, öine higistamine jmt)
  • PCOS, fibroidid, müoomid
  • lekkeprobleemid
  • organite allavaje (enamasti siiski on vajalikud individuaalsed harjutused)
  • seksuaalne tundetus, libiido langus

Hormoonvõimlemine sobib naistele igas vanuses, eluetapis ja tsükliperioodis. Trenniga võid liituda igal ajal, registreeru katri.ristal @ gmail.com

Hormoonvõimlemine ei ole sobilik rasedatele. Pärast sünnitust ja operatsiooni võib trenniga liituda vastavalt taastumisele, kuid mitte varem kui 8 nädala möödudes. Endometrioosi ja organite allavaje korral palun teavita sellest enne treeningu algust treenerit.

Pane selga mugavad riided, et tunneksid end harjutusi tehes mõnusalt. Harjutusi teeme joogamatil nii püsti, istudes, käpuli kui pikali. Joogamatid on kohapeal olemas. Palun ole kohal mõni minut varem, et end rahulikult sisse seada.

NB! Võimlemine ei asenda professionaalset meditsiinilist abi. Ole vastutustundlik!

***

Ühel päeval kohtus Katri Ristal Anne&Stiili peatoimetaja Mari-Liis Helvikuga ning viimane küsis üllatunult: “Mis on ühist hormoonidel ja trennil?”

Katri seletas siis oma tavapärase entusiasmiga, et vägagi palju 🙂 Meie keha üldiselt teab ise, milline on meie vanusele ja seisundile sobilik hormonaalne tasakaal ning vastavalt sellele saadab „juhtimiskeskus“ hüpofüüs välja vajalikke signaale. Aegajalt võib aga juhtuda, et kehale on vaja tema loomupäraseid oskusi meelde tuletada ja selleks sobib hormoonvõimlemine suurepäraselt.

Saad siin seda pooletunnist jutuajamist pealt kuulata ning kõrvaltulbast endale sobiliku tenniaja välja valida.

Kohtumiseni!

Anne&Stiili lehele jõuad siit

ALATES E 14.09.2020
Trennid KATUSE saalis (Veerenni 29, Tallinn)
E / N 17.45 – 19.00

Tasuta tutvustus 12.09.2020 kl 13-14

1 trenn 12€
5 trenni pääse 50€ (kehtib 2 kuud)
Kuukaart / 30-päeva-kaart 65€

* Kui tuled trenni esmakordselt, registreeru katri.ristal@gmail.com
* Saalis on matid ja pleedid
* Riietusruum, tualett, pesemisvõimalus
* Tasuta parkimine alates kl 17.30

* Pane selga mugav trenniriietus, jalga sokid
* Kui külmetus on ligi hiilinud, mine kosuta end kodus teki all.

On-line trennid jätkuvad oktoobris

Juhendab Katri Ristal

Hormonaalsest tasakaalust https://www.minaolenginaine.ee/2020/08/06/koiges-on-suudi-hormoonid/

Pilootuuring hormoonvõimlemise mõjust naise reproduktiiv- ja intiimtervisele
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2020.04.19.049379v1?utm

Uuringu kokkuvõte eesti keeles

https://www.minaolenginaine.ee/2020/05/05/pilootuuring-ivfi-assisteerimine-personaliseeritud-endo-gym-harjutuste-abil/

Rühmatreening
üks kord
Rühmatreeningu 5 korra kaart (kehtib 2 kuud)
Rühmatreeningu 10 korra kaart (kehtib 3 kuud)

Naiste tagasiside

See on kõige praktilisem trenn naistele üldse.

Hämmastav! See tõesti toimibki!

Esimest korda elus tundsin, et mul on emakas ja munasarjad. Peaaegu pidin istuli kukkuma.

Väga mugav, et saab sellises trennis käia. Mul on vaja meeldetuletust ja teiste naiste energiat.

Pärast teise lapse sündi muutus mu tsükkel väga ebaregulaarseks, valulikuks ja vererohkeks. Mõnikord kestsid päevad 1,5 nädalat. Pärast seda kui hakkasin hormoonvõimlemises käima muutusid valud järjest väiksemaks ning pärast kolmandat intensiivset võimlemise korda, kui hakkasid päevad, siis valu, mis tavaliselt oli 10 palli skaalal 12, oli seekord hoopis 2. Päevad kestsid 5 päeva ja kõik kulges väga mõnusalt. Üleüldine olemine on paranenud. Energiat on palju ja meel on rõõmus. Soovitan väga kõigile, kellel on valulikud ja vererohked päevad. See tõesti töötab! Ja kui ise teed ka harjutustundide vahepealsel ajal trenni, siis tulemus on imeline.

Sinu trennides käimine (nagu ka lastega Reet Posti juures kunagi) ei ole ainult see füüsiline pool, vaid kõik need teadmistekillud, mis tükkhaaval kaasa imbuvad, on hindamatud.

Ma ei tea kuidas see on võimaik, aga iga kord pärast trenni on tuju laes 😀

See on huvitav segu lõõgastusest ja energiast. Mulle meeldib.