Töötoa salvestus: harjutused kõhule ja vaagnapõhjale

33.00

Diastaas ja nõrgad kõhulihased väljenduvad sageli punnitavas või rippuvas kõhus.
Nõrk või pinges vaagnapõhi annab tulemuseks ebamugavad lekkeprobleemid, valuliku või tundetu vahekorra.
Nende mõlema kombinatsioon võib tuua naise ellu seljavalud, rühiprobleemid, väsimuse, enesehinnangu languse jne.

15. oktoobril toimus praktiline töötuba, kus õppisime selgeks kõhu süvalihaste ja vaagnapõhjalihaste treenimiseks vajalikud pingutused ning naise jaoks eluolulise hingamistehnika. Salvestasime töötoa, et saaksid sellel osaleda Sulle sobivad ajal.
TÖÖTOA SALVESTUS + HARJUTUSTE KIRJELDUSED saabuvad Su postkasti automaatselt pärast otsu sooritamist.

Kategooriad: ,

Toote kirjeldus

Siin praktilises töötoas õpime selgeks harjutused ja tehnikad mida saad kõhulihaste (diastaasi) ja vaagnapõhjaga seotud probleemide leevendamiseks koheselt kasutada:

  • hingamistehnika mis võimaldab sooritada korrektseid pingutusi ja lõdvestusi
  • vaagnapõhja- ja kõhu süvalihaste pingutused diastaasi, nõrkade kõhulihaste ja vaagnapõhja treenimiseks
  • nipp, kuidas kontrollida, kas pingutad õigeid lihaseid
  • kuidas lõdvestada selga ja vaagnapõhja
  • mida teha siis, kui lihastunnetus on täitsa kadunud

Harjutused sobivad nii rasedusest taastumiseks (soovitav alates 6. nädalast) kui ka neile, kelle lapsed juba omapäi ringi silkavad. Lihaste treenimiseks ja probleemide leevendamiseks on alati hea aeg, oluline on sellega lihtsalt ükspäev algust teha.

Tulemuste saavutamiseks on soovitav korrigeerida oma elustiili ning teha harjutusi iga päev 3-12 kuu jooksul sõltuvalt probleemi ulatusest.

***

Töötoas osalemiseks pane selga mugavad riided, et tunneksid end harjutusi tehes mõnusalt. Harjutusi teeme joogamatil nii püsti, pikali kui käpuli.

***

Enne töötoas osalemist soovitan teoreetilise taustinfo saamiseks ning oma vaagnapõhjalihaste konditsiooni määramiseks (kas pinges või nõrgad) kuulata vebinare:

Sulle võib meeldida ka…