21 päeva kehale

75.00

Panin kokku väikese kursuse, et tuua Sinuni mõned olulised teemad, mis võiksid ühe naise igapäevase (või vähemalt iganädalase) enesehügieeni arsenali kuuluda:

  • hingamistehnikad
  • harjutused vaagnapõhjale, kõhule ja korsetile
  • harjutused hormonaalse tasakaalu toetamiseks

Loe täpsemat kirjeldust siit https://www.minaolenginaine.ee/21_paeva_kehale/

NB! Ostu vormistades järgi juhiseid ja loo omale kasutajakonto. Jäta oma kasutajanimi ja parool meelde, sest Sul läheb neid vaja kursuse keskkonda sisse logimiseks.

Kategooriad: ,

Toote kirjeldus

Harjutustega saad ennetada ja leevendada järgmisi probleeme:

  • tsüklihäired (vererohkus, valulikkus, ebakorrapärasus)
  • lekkeprobleemid ja uriinipidamatus
  • enneaegne menopaus
  • viljastumisprobleemid
  • üleminekuvaevused, menopausivaevused
  • polüübid, tsüstid, PTMS/PCOS
  • arusaamatu kaalutõus, meeleoluhäired, PMS
  • valulik või tundetu intiimpiirkond
  • diastaas e kõhu sirglihase lahknemine

Raseduse ajal ja 6-12 nädalat pärast sünnitust või operatsiooni ei ole kursusel sooritatavad harjutused sobilikud.

Juhul, kui Sa põed endometrioosi või Sul esineb organite allavaje, konsulteeri enne kursusega liitumist katri.ristal @ gmail.com. Endometrioosi puhul ei ole tugevad pingutused lubatud ning allavaje korrigeerimiseks läheb vaja spetsiifilisemaid harjutusi.

NB! Ole vastutustundlik! Kursustel, töötubades, võimlemistundides, individuaalkonsultatsioonis või mujal tehtavad harjutused ja praktikad aitavad ennetada, leevendada ja paljudel juhtudel ravida erinevaid günekoloogilisi probleeme, kuid nad ei asenda professionaalset meditsiinilist abi.

Sulle võib meeldida ka…