L
O
E

T
A
G
A
S
I
S
I
D
E
T

Naistejooga – hormoonvõimlemine

Toimumisajad

  • Teisipäeviti ja neljapäeviti kl 12.30-13.30
  • KATUSEL
    Veerenni 29, Tallinn (IV korrus)
    • Kolmapäeviti kl 12.30-13.30 ja kl 17.45-19.00
    • URBAN YOGINI ÕNNELABORATOORIUM
      Telliskivi 60, ON-hoone, Tallinn
      https://www.urbanyogini.ee/kuidas-tulla

      Trennidega jätkame taas 28. augustist.

      Registreeru kodulehel või info@minaolenginaine.ee

      Helista 56 54 654 kui kohta üles ei leia.

      Suvel saad osaleda hommikutrennides, tulla individuaalkohtumisele või ammutada uusi teadmisi vebinaril.

      NB! Alustame uut trenni-hooaega augusti viimasel nädalal:
      28. augustil kl 12.30 KATUSEL
      29. augustil kl 12.30 ja 17.45 ÕNNELABORATOORIUMIS

      Siin tunnis teeme naisele sobilikke joogapraktikaid, võtame arvesse naise vaagna laiust ja liikuvust. Või ka vajadust seda liikuvust suurendada. Pöörame tähelepanu vaagnapõhjale, korsetile ning võimalikele probleemidele: lekkeprobleemid, allavaje, diastaas jmt. Kuid tähelepanuta ei jää ka rinnad 🙂

      Trenn jaguneb kolmeks:

      • Alustame voolavate ja pehmete praktikatega, keskendudes hingamisele, keha tunnetamisele, sidekudede ja liigeste soojendamisele ja venitamisele.
      • Järgmiseks tuleb ca 10 minutit aktiivsemat kardio-osa, mis annab hormoonide tootmisele eriti hästi hoogu juurde.
      • Seejärel taas pehmelt ja voolavalt, venitades ja sirutades.
      • Trenni lõpetab mõnus lõdvestus kuhu aegajalt lisan Yoga Nidra elemente.

      Kõiki liikumisi saab teha endale sobilikus tempos ja amplituudis. Jälgi alati oma tsüklit – enne ja pärast päevi on keha jäigem, ovulatsiooni ajal mahlakas ja liikuv. Oluline on ennast kuulata – või õppida kuulama – ning järgida keha soove ja vajadusi.

      ***

      Ebaregulaarne tsükkel ja PMS kontrollivad su elu?
      Ootamatud uriinilekked takistavad sotsiaalset suhtlemist?
      Oled juba pikalt soovinud jääda beebitootele kuid tulemusteta?
      Tsüstid, müoomid, PCOS on otsustanud saada sinu elu osaks?
      Üleminekuea vaevused hirmutavad või juba kimbutavad?

      Siin trennis õpid selgeks harjutused, mis suurendavad verevarustust alakõhu piirkonnas, stimuleerivad hormoonide tootmist munasarjades, treenivad vaagnapõhja- ja korsetilihaseid ning panevad sinu naiseliku alumise südame tuksuma hoopis uuel moel.

      Trenn ei ole sobilik rasedatele. Küll aga võid tulla trenni koos beebiga.

      Pane selga mugavad riided, et tunneksid end harjutusi tehes mõnusalt. Harjutusi teeme joogamatil nii püsti, pikali kui käpuli. Joogamatid on kohapeal olemas. Proovi kohal olla mõni minut varem, et end rahulikult sisse seada.

      Osaluspanus 10€
      5 korra kaart 45€ (kehtib 2 kuud)
      10 korra kaart 90€ (kehtib 3 kuud)
      Võimalik osta pilet sportID kaudu või kodulehelt. Vajadusel saab esitada arve ettevõttele.

      Lisainfo info @ minaolenginaine.ee

      Juhendab Katri Ristal.
      Katri on joogaterapeut, hormoonvõimlemise juhendaja, kogemusnõustaja ning e-kursuste MINU TEINE SÜDA: AVANEMINE ja ÕIDEPUHKEMINE autor.

      Rühmatreening
      üks kord
      Rühmatreeningu 5 korra kaart (kehtib 2 kuud)

      45.00Lisa korvi

      Rühmatreeningu 10 korra kaart (kehtib 3 kuud)

      90.00Lisa korvi

      Naiste tagasiside

      See on kõige praktilisem trenn naistele üldse.

      Hämmastav! See tõesti toimibki!

      Esimest korda elus tundsin, et mul on emakas ja munasarjad. Peaaegu pidin istuli kukkuma.

      Väga mugav, et saab sellises trennis käia. Mul on vaja meeldetuletust ja teiste naiste energiat.

      Pärast teise lapse sündi muutus mu tsükkel väga ebaregulaarseks, valulikuks ja vererohkeks. Mõnikord kestsid päevad 1,5 nädalat. Pärast seda kui hakkasin hormoonvõimlemises käima muutusid valud järjest väiksemaks ning pärast kolmandat intensiivset võimlemise korda, kui hakkasid päevad, siis valu, mis tavaliselt oli 10 palli skaalal 12, oli seekord hoopis 2. Päevad kestsid 5 päeva ja kõik kulges väga mõnusalt. Üleüldine olemine on paranenud. Energiat on palju ja meel on rõõmus. Soovitan väga kõigile, kellel on valulikud ja vererohked päevad. See tõesti töötab! Ja kui ise teed ka harjutustundide vahepealsel ajal trenni, siis tulemus on imeline.

      Sinu trennides käimine (nagu ka lastega Reet Posti juures kunagi) ei ole ainult see füüsiline pool, vaid kõik need teadmistekillud, mis tükkhaaval kaasa imbuvad, on hindamatud.

      Ma ei tea kuidas see on võimaik, aga iga kord pärast trenni on tuju laes 😀

      See on huvitav segu lõõgastusest ja energiast. Mulle meeldib.