Kursustest

Iga meie poolt pakutav kursus on kergesti mõistetav ja mõnus teekond oma naiseliku väekeskuse avastamiseks, intiimlihaste treenimiseks, keha tundlikkuse tõstmiseks ning oma füüsilise ja emotsionaalse heaolu loomiseks.
​​
Kursustel kombineeritakse tehnilisi harjutusi spirituaalsete praktikatega. Jagatakse teadmisi naiseks olemisest ja sellest, millega me kõik igapäevaselt kokku puutume, kuid millest nii sageli peljatakse rääkida. Kõike seda selleks, et saaksid avastada ja äratada endas tõelise naiseliku väe.

Kursustel õpid selgeks harjutused, mis parandavad intiimlihaste toonust ja muudavad need tundlikumaks. Hingamistehnikad, massaazhivõtted ja veel mõned nipid aitavad Sul tunnetada ja teadlikult juhtida nii vaagnapõhjalihaseid kui Sinu kehas peituvaid võimsaid energiaid.
​​
Toonuses intiimlihaste abil leevendad ja/või ravid menstruatsiooniga seotud probleeme, uriinipidamatust, organite allavajet, enneaegset menopausi või keerulist üleminekuperioodi, saad abi viljastumisprobleemide korral ning tõstad intiimpiirkonna tundlikust. Lisaks sellele õpid juhtima energiaid oma kehas ning avad ukse sügavate meeliülendavate orgasmide maailma. Samuti saad kursustelt lihtsad juhised, kuidas oma valikute ja elustiiliga vaagnapõhjalihaseid igapäevaselt toetada.

Kuidas kursust valida?

AVANEMINE on kursus, kus pühendume intiimlihaste ja korseti süvalihaste treenimisele. Vaagnapõhjalihased on tihedalt seotud kõhu süvalihaste ja seljalihastega ning komplekse treenimine võimaldab leevendada nii uriinipidamatust, intiimpiirkonna tundetust, menstruatsiooniprobleeme, kui tegeleda rasedusest vm muudel põhjustel tekkinud diastaasi ehk kõhu väljavajumisega. Kursuse jooksul tõstad keha tundlikkust ning avastad oma naiselikku väekeskust.
Võimalik valida erinevate pakettide vahel.
Loe kursuse kohta lähemalt siit

ÕIDEPUHKEMINE on kursus, kus võtame treenimisel appi jadeiitmuna. Teemad on sügavamad, sensuaalsemad ja naudinguahnemad. Munaga treenimisel on hea, kui oled eelnevalt teadlik oma intiimlihastest ning oskad neid tahtlikult lõdvestada ja pingutada.
Kursusel osalemiseks ei ole eeltingimusi. Samas ole teadlik, et munaga treenimine on soovitav alates 12 nädalat pärast sünnitust ning tugeva allavaje korral võib treenimine olla üsna keeruline.
Loe kursuse kohta lähemalt siit

Mõlemal kursusel on võimalik valida 1-nädalane Baaskursus või 5-nädalane pikem-põhjalikum kursus.
​Igal nädalal uued harjutused, hingamistehnikad ja visualisatsioonid.
​Kursusel osalevad naised saavad toetust ja juhised nii privaatselt kui salajases fb-grupis.
​NB: Kursused ei ole sobilikud rasedatele!

Siin väike artikkel naise teisest südamest.

Yoni on justkui Pandora laegas – see võib sisaldada mida iganes ja määrata naise elus äärmiselt palju. Ajaloost on teada, et yoniga on vaigistatud torme ja peatatud sõdu, rääkimata yoni imelisest mõjuvõimust meessoo üle. Samuti on hästi teada, et sellist võimet ei omanud mitte kõik naised, vaid vähesed väljavalitud. Mis oli siis nende saladus? Teadlikkus oma intiimlihastest ja oskus neid juhtida, teadlikkus endast kui seksuaalsest olendist ja ilmvõimsast naisest selles maises kehas.

Yoni on väga osav endasse koguma erinevaid pingeid ja traumasid, kõisuguseid lahendamata ja allasurutud teemasid, ja üsna kindlasti kõike seda mis on seotud seksuaalsusega, sinu naiseks olemisega – selle pimedama poolega, mida me soovime varjata, millega ei julge või ei taha tegelda. Kurval moel võivad need pinged avalduda meile täiesti ebasobivatel hetkedel ja mis kõige kummalisem, me enamasti ei oska oma emotsionaalseid ega füüsilisi seisundeid kuidagi intiimlihastega seostada. See hetk, kui me julgeme oma laeka kaant kergitada ja sinna sisse piiluda võib muuta tervet meie elu.

Pimedusse tuleb valgus, me justkui tõuseme mingisse kõrgemasse dimensiooni, meie salajaste hirmudega toimub alkeemiline protsess ja need muudetakse energiaks, valguseks ja rõõmuks mida me – eneselegi ootamatult – soovime kogu maailmaga jagada.


Kui tihti me mõtleme mis meil „seal all“ toimub?

Heal juhul siis, kui kõht on lahti ja suures hirmus tualeti poole lidume.
Ka sotsiaalsed normid hoiavad meid kammitsas – me ei kuule „sellest“ teemast eriti tihti ega räägi ka ise.

Kuid just intiimlihaste seisukord on see, mis mõjutab naise, ja ka mehe elu üsna suurel määral.
Intiimlihased võivad olla lõtvunud (põhjuseks rasedus, ülekaal, operatsioon, jmt) või just vastupidi ületoonuses (põhjuseks ületreenimine, stress, haigused, jmt), samuti võivad lihased olla segatoonuses, ehk siis nõrgad ja ületoonuses korraga.

Õpi lõdvestuma ja hingama

Esimeseks ja peamiseks oskuseks intiimlihaste tundmaõppimisel on hingamine ja oskus alakeha lõdvestada. Kuidas küll hingamine võiks intiimlihastega seotud olla? Nii nagu hingamisel liigub diafragma, liiguvad ka diafragmaga ühenduses olevad intiimlihased. Hingamise ja seksuaalsuse vahele võib tõmmata võrdusmärgi, sest just õige hingamine on vajalik sügavate orgasmide saamiseks.

Kui hakkad end jälgima – tööl, poes, telekat vaadates – märkad, et tihtipeale oled unustanud hingamise ja yoni, sageli kogu keha, on krampis. Õpi sellest teadlik olema ja hinga aegajalt sügavale kõhtu, et intiimlihaseid teadlikult lõdvestada.

Hinga sisse nii, et kõht läheks natuke punni (ära pressi) – tunned kuidas alakeha justkui „vajub alla“ ja pehmeneb.
Hinga välja – tunned, kuidas kõik tõmbub sisse tagasi (ära pinguta).

 

Õpi lihaseid tunnetama ja seejärel treenima

Järgmine samm pärast teadlikku hingamist on oma yonist ja seal paiknevatest lihastest teadlikuks saamine. Kuigi Yonis on väga palju erinevaid lihaseid, siis esimesi nädalaid harjutades on erinevate lihaste tunnetamine keerukas. Seega alusta sellest, et pingutad kogu alakeha korraga ning pärast mõningast harjutamist märkad üllatusega, et lihastesse on tekkinud täiesti uus tundlikkus ning Sa suudad lihaseid ka eraldi pingutada ja treenida.
​​

Intiimlihaste treenimiseks võid kasutada jadeiidist muna

Kui Sa ei oska või suuda oma vaagnapõhjalihaseid pingutada, on heaks abiliseks spetsiaalne trenazhöör – viibrik. See on vaagnapõhjalihaste esmaseks tunnetamaõppimiseks ja treenimiseks väga efektiivne vahend.