L
O
E

T
A
G
A
S
I
S
I
D
E
T

Alumise südame tantsud (Hormoonvõimlemine)

Toimumisajad

  • Kolmapäeviti kl 12.30-13.30 ja kl 17.45-19.00
  • ÕNNELABORATOORIUM (Telliskivi 60, Tallinn)
    • Teisipäeviti kl 18.15-19.15
    • ELUJÕUSAAL (Kaluri 5, Haabneeme)

    Kui on probleeme koha ülesleidmisega, palun helista 56 54 654

    Miks tulla?

    Rühmatreeningutel teeme harjutusi vaagnapõhja- ja korsetilihaste tugevdamiseks ning spetsiaalseid harjutusi alakõhule, et stimuleerida naissuguhormoonide tootmist ja toetada üldist hormonaalset tasakaalu.

    Toonuses vaagnapõhja- ja korsetilihased ning hormonaalne tasakaal annavad naisele keskme, mis jõustab teda seestpoolt. Seda nii füüsiliselt, emotsionaalselt kui vaimselt.

    Trennis kasutan Aviva Dance, ringlihaste, Bailamama, joogateraapia jt metoodikatest pärit harjutusi. Kõiki harjutusi saab sooritada intensiivsemalt ja rahulikumat, seega on trenn sobilik igale eale ja füüsilisele tasemele.

    Probleemid, millele võid trennis sooritatavate harjutustega leevendust leida:

    • valulik, vererohke, ebaregulaarne menstruatsioon
    • uriinipidamatus
    • tundetu või valulik intiimpiirkond
    • enneaegne menopaus
    • keeruline üleminekuperiood
    • organite allavaje
    • rasedusest ja sünnitusest taastumine
    • viljastumisprobleemid, enneaegne menopaus

    Vaagnapõhja- ja korsetilihaste treenimine suurendab alakõhus energiat ja verevarustust, toob juurde hormoone, hapnikku ja toitaineid. Lihaste stimulatsioon, nende tahtlik pingutamine ja lõdvestamine ning õige hingamine võivad leevendada ja ravida mitmeid günekoloogilisi- ja inkontinentsiprobleeme, tasakaalustada hormoone ja suurendada viljastumispotentsiaali.

    Pane selga mugavad riided millega saad teha harjutusi seistes, istudes, käpuli, pikali. Kohapeal olemas joogamatid ja pleedid.

    Hormoonvõimlemisest ja selle toimest saad lugeda siit.

    Sellest, kas, miks ja kuidas treenida vaagnapõhja, saad lugeda siit.

    Võimalus tasuda SportID kaudu.

    Rühmatreening
    üks kord

    10.00 Lisa korvi

    Rühmatreeningu 5 korra kaart (kehtib 2 kuud)

    45.00 Lisa korvi

    Rühmatreeningu 10 korra kaart (kehtib 3 kuud)

    90.00 Lisa korvi

    Naiste tagasiside

    See on kõige praktilisem trenn naistele üldse.

    Väga mugav, et saab sellises trennis käia. Mul on vaja meeldetuletust ja teiste naiste energiat.

    Hämmastav! See tõesti toimibki!

    Esimest korda elus tundsin, et mul on emakas ja munasarjad. Peaaegu pidin istuli kukkuma.

    Ma ei tea kuidas see on võimaik, aga iga kord pärast trenni on tuju laes 😀

    See on huvitav segu lõõgastusest ja energiast. Mulle meeldib.